Bestellen & bezorging
Bezorging is geheel kostenloos!
Hoe kan ik bestellen?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig!Bestellen via e-mail
Wilt u liever bestellen via e-mail? Dat kan ook! Mail de producten die u wilt bestellen naar info@bravios.nl en geef uw adresgegevens door. Wij zullen de bestelling voor u invoeren en via e-mail een orderbevestiging/factuur sturen.
Telefonisch bestellen is ook mogelijk. Bel +49 5351 425 7180 en een van onze medewerkers voert de bestelling voor u in. U ontvangt via een e-mail een orderbevestiging.
Levertijd
De actuele levertijd staat bij elk product in onze artikel omschrijving vermeld. Wanneer er zich door omstandigheden een afwijking voordoet in de levertijd zullen we u hierover tijdig informeren.
Bericht via e-mail
Op het moment van verzending ontvangt u van ons bericht via e-mail met daarin de verzenddetails. In de meeste gevallen zal dit bericht een track-trace code bevatten waarmee u uw bestelling online kunt volgen. Zo weet u precies wanneer u uw bestelling op het opgegeven afleveradres kunt verwachten.
Alternatief bezorgadres
Als u weet dat u uw bestelling op uw huisadres niet in ontvangst kunt nemen, omdat er niemand aanwezig zal zijn, kunt u ook een alternatief bezorgadres invullen (bijvoorbeeld op uw werk of bij familie). Uw bestelling zal dan naar het gewenste adres worden verstuurd.
Heeft u vragen en/of opmerkingen over verzenden en bezorgen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Ruilen/retourneren
Als u uw bestelling heeft ontvangen, kunt u gedurende 14 dagen beslissen of het product u bevalt of wellicht toch liever een andere productvariant verkiest. Lees hier meer informatie over ruilen en retourneren.
Lees ook onze algemene voorwaarden.